Sudanese authorities say the decision was taken following the channel’s ‘violation of the terms’ of licensing.

A community to discuss news and information related to Sudan.

  • 0 users online
  • 1 user / day
  • 1 user / week
  • 1 user / month
  • 2 users / 6 months
  • 5 subscribers
  • 4 Posts
  • 0 Comments
  • Modlog